Introducerar... Easy Go

Vi vill att din upplevelse på mässan ska vara smidig för att du skall kunna fokusera på det allra viktigaste – att göra affärer. När du bokar en monter på Byggmässan får du välja mellan olika servicepaket med den senaste tekniken inom digital marknadsföring. Vi kallar det Easy Go.

– Touchless informationsbyte mellan dig som utställare och besökare
– Samla alla dina leads enkelt, digitalt och GDPR säkrat
– Planera dina möten innan mässan
– Bjud in dina nyckelkunder och bli meddelad när de dyker upp i entrén

Easy Go är en del av vårt standarderbjudande som hjälper ditt företag nå ut till fler, skaffa fler leads och öka din ROI. Ett enkelt och effektivt sätt kan göra affärer. Du väljer själv på vilken nivå du vill delta:

• GoPremium är vårt exklusiva paket, begränsat till ett mindre antal utställare. Paketet ger dig synlighet i besökarregistreringen, ökad synlighet på plats på mässan och mycket mer.
• GoPlus ger dig alla funktioner som i GoLeads, dessutom mer synlighet online genom exponering av din logga i utställarlistan och en extra licens till appen visit connect
• GoLeads gerFöretagsprofil online, en licens till appen visit connect, möjlighet att registrera och kategorisera dina leads och bjuda in kunder och prospekts samt aviseringar i realtid när dina inbjudna gäster checkat in.

Läs mer om våra Easy Go-paket här.

Smart Badge
Som utställare utrustas din monter med en elektronisk läsare. När besökarna touchar läsaren med sin Smart Badge samlar de automatiskt in den information om ditt företag och era produkter som du har lagt upp i ert My Easyfairs. Informationen skickas till dem i ett sammanfattande e-mail i slutet av mässdagen. Om du har ett GoLeads-,GoPlus- eller GoPremiumpaket får du dessutom en lista med kontaktuppgifterna till de som touchat er läsare. Listan hittar ni i ert My Easyfairs efter att mässan stängt.

Vill du veta mer om Easy Go? Titta på videon här nedan.

För att inte missa något, prenumerera på vårt nyhetsbrev
Scroll to Top